Chinese New Year, ancu chjamatu Lunar New Year, festival annuale di 15 ghjorni in Cina è cumunità Chinese in u mondu sanu chì principia cù a luna nova chì si trova trà u 21 di ghjennaghju è u 20 di ferraghju secondu i calendari occidentali. E festività duranu finu à a luna piena dopu. L'annu novu cinese hè u venneri 12 di ferraghju di u 2021, in parechji di i paesi chì u celebranu.
A festa hè qualchì volta chjamata Lunar New Year perchè e date di celebrazione seguenu e fasi di a luna. Dapoi a mità di l'anni 1990, a ghjente in Cina hè stata data sette ghjorni consecutivi di travagliu durante l'annu novu cinese. Sta settimana di rilassazione hè stata designata Spring Festival, un termu chì hè qualchì volta usatu per riferite à l'annu novu cinese in generale.
Frà l'altri tradizioni di l'annu novu cinese hè a pulizia curretta di a so casa per caccià u residente di ogni mala sorte persistente. Certi pirsuni preparanu è godenu cibi spiciali in certi ghjorni durante e celebrazioni. L'ultimu avvenimentu celebratu durante l'annu novu cinese hè chjamatu Festival di Lantern, durante u quale a ghjente pende lanterne brillanti in i tempii o portanu durante una parata di notte. Siccomu u dragone hè un simbulu cinese di bona furtuna, un ballu di dragone mette in risaltu celebrazioni di festival in parechji spazii. Questa prucissioni implica un dragu longu è culurita purtatu per e strade da numerosi ballerini.
2021 hè l'annu di u boi, u boi hè u simbulu di forza è fertilità.
Saluti di stagione è auguri per l'annu novu !
Nota:a nostra cumpagniasarà temporaneamente off per e vacanze di l'annu novu cinese da 2.3 à 2.18.2021.
Tempu di Postu: Feb-01-2021