Bon Halloween !

Halloween hè u ghjornu di Tutti i Santi, un ghjornu di festa, hè una festa tradiziunale in i paesi occidentali.

Più di 2000 anni fà, a Chjesa cristiana in Europa hà designatu u 1 di nuvembre cum'è "All Hallows' Day". "Hallow" significa santu. Si dice chì i Celti chì vivenu in Irlanda, Scozia è altri lochi anu avanzatu u festivale un ghjornu da u 500 aC, vale à dì u 31 d'ottobre.

Pensanu chì hè a fine ufficiale di l'estiu, u principiu di l'annu novu è u principiu di un invernu duru. À quellu tempu, era cridutu chì l'anima morta di u vechju vultà à u so anticu locu di residenza in questu ghjornu per circà l'essari viventi da e persone viventi, in modu di rigenerazione, è questa era l'unica speranza chì a ghjente puderia rinasce. dopu à a morte.

Per d 'altra banda, i viventi anu a paura chì l'ànima di i morti s'amparanu di a vita. Per quessa, a ghjente spegne u focu è a lumera di candela in questu ghjornu, perchè l'ànima di i morti ùn pò micca truvà e persone viventi, è vistiti cum'è fantasmi è fantasmi per spaventà l'ànima di i morti. Dopu quì, accenderanu u focu è u lume di candela di novu è cumincianu a vita di l'annu novu.

Halloween hè principarmenti populari in u mondu di lingua inglese, cum'è l'Isule Britanniche è l'America di u Nordu, seguita da l'Australia è a Nova Zelanda.

Ci hè parechje cose per manghjà in Halloween: torta di zucca, pomi, caramelle, è in certi lochi, una excelente carne bovina è u montone serà preparatu.

timg


Tempu di pubblicazione: 02-novembre-2020